Khamis, April 24, 2008

Berita Terkini - 24 April

Oleh : Azhar

Sekarang ni aku berada di Nigeria, tengah laut... Pada 21 April hari tu (Isnin) , aku fly dari airport KK ke KLIA, lepas tu, 11jam 30minit kena fly ke CDG Airport Paris & lagi 7 jam fly ke Douala, Cameroun. Paling letih, kena naik boat selama 11 jam untuk sampai ke platform ni.

Adus nasib, boss call suruh pi kerja, sedangkan nak kawin 1 bulan lg :D, cepat2 aku mintak kat boss, trip kali ni, 4 minggu aja nak kerja, kalau lebih dari 4 minggu, sure BB akan pancung kepala aku :))...

Kad jemputan dah beredar, member2 ramai dah tahu, kalau x dapat balik, mmg cari nahas...

OK la, nanti aku sambung lagi, buat masa sekarang ni, aku dok kasi pressure kat office aku, nak mintak ticket balik Malaysia :))

5 comments:

Lord Azaab berkata...

abg, bukan jak setakat bb pancung2..
bb meletup terus tau.. ^_^

hehehe abg jaga diri kat ctu tau..
jgn kuat mkn..heheheh (saranan tu sbnrnya tuk bb) heheheh daku nak slim kembali.. ^_^

Azhar berkata...

jangan la sampai tahap letup syg, nanti jadi kes altantuya-2 pulak

kes yang ada sekarang pun masih x selesai2 lg :p

Lord Azaab berkata...

hehehhehe ah ah kan bang.. ok ok tarik balik..tarikkkkk tarikkkk..

abg jgn xbalik...kang sediyyyyyyy la bb....

baby berkata...

tesssssssting testing (abg tgh ajar ni guna ym) adakah nama ku akan menjadi baby... testing testing ^_^

azhar berkata...

menjadi pun :D