Khamis, Mei 22, 2008

Alhamdulillah ^_^

Tarikh : 22 Mei 2008 (Khamis)
Jam : 7.34 am

Alhamdullillah.. abg dah mendarat sampai Malaysia...xlagi rasa risau pasal keselamatan perjalanan dia balik...

Bererti jugak..seminggu lagi daku dah nak bgelar istri dia.. adehhhhhhhhh daku lum pandai masak ni..lum pandai kemas2 rumah,lum pandai itu ini..mcm2 lagi la..fuhhhhh masih dengan bantal bucyukkk.. hehehhee (keperluan tdo) adehhhhh masih lagi dlm ketagori budak2 bahagia.. hehehe

Papun,kena hadapi gak..sebab semua persiapan dah ada..tinggal tunggu tarikh n ambik kerbau jak lagi (mesti kerbau sediyyy jd bahan sembelih kawen daku, cian pada kerbau) hehehe..

ermmmm bsok daku last keja sblm jd istri org.. daku cuti dari ;
26 May - 15 June (14 working days)

masa 30 May memang ari Kaamatan kat Sabah..so masa nikah tu,da la cuti tanpa apply..hehhee

Daku ketaq ni..
Semoga Majlis Perkahwinan kami sempurna seperti yg di rancang dan diberkati Allah.. Amin

5 comments:

aNgah berkata...

Alhamdulillah..pengantin lelaki dah tiba..san jgn kalut..jgn takut..wa pun xbrp reti gak masak..tp wa wat muka slumber tnya kak ipar wa..xpun wa sms mak wa..ikut la petua wa san..^_^..tuk pengantin lelaki,awl2 kawen tuh uat2 la minat makan nasi ngan ikan goreng dlu..kan kantoi wife lu..^_^

azhar berkata...

honey...

jangan gabra sgt, insyaAllah kita improve diri kita slow2...

baby berkata...

wahhhhh besnyaaaa..lalim (edisi dni bila sebut) memahami.. abg biasa2kan mkn nasi dgn ikan goren/telur eh... cam saranan san kita (angah) tu.

sesungguhnya,san wa memang sntiasa memberi idea2 bernas. ^_^

ardinihumaira berkata...

lalim..
muahahaha
mic u bb
dni kat opis lalalala

Syed berkata...

mana gambar nie.. maap la korang, nda dpt dtg daku.. hehe..