Isnin, Jun 16, 2008

Majlis Akad Nikad ~ 30 Mei 2008

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Illahi.. Dengan izinnya majlis perkahwinan kami berjalan dengan lancar n seperti yang d rancang..walau ada sedikit parkara yg tersasar..

Masa 30 Mei 2008 ~ Majlis Akad Nikah

Di awal pagi ~ Masa tu daku memang xleh kuar bilik...heheheh namun segala kaki tangan dan anggota yg lain memang xtahan dalam bilik...ku gagahi juah pantang2 itu...ku kuar n tolong2 kat luar.. masa tu memang sibuk gila.. kunjungan d awl pagi memang dah ada.. terima kasih buat macik bb yg duduk kat brunei tu..dia lah yg bersengkang mata x tdo malam tuk memasak n konco2,pacik2 n macik2 yg lain.. terima kasih byk2...(namun daku memang tdo lena d atas katil baru..heheheh tp tpikir jugak...kasian dorg kat luar) Daku Ratu 2 Hari.. huhuhuhhu

Jam12pm ~ Masa tu,daku tgh d solek..wahhhhhhhh besnyaaaaa leh relax2..hehhehe n tdo lagi..hehehe(tp xlah nyenyak sgt) pantang larang masa tu,daku xleh tgk cermin..hehehe setelah siap semuanya..barula daku tgk cermin..(dlm hati..wahhhhhhhhhhhh ermmmm) cantik jgk baju brown color ni ah..hehhe (gambar,nnti hubby masukkan,daku masih xtau cena nak buat..hehehe)

Jam2pm(lbh2) ~ Rombongan pengantin lelaki dtg membawa bersama 13 dulang serba hijau..fuhhhhhhhh cantik2 semuanya...hehehehe..

Jam3pm ~ Acara akad nikah..masa daku kena suruh membaca..adehhhhh sebutan nama sendiri pun leh tsekat2 (dlm hati,sib baik bukan daku yg akad..klu x..konfom lbh 10x kena suruh ulang..hehehe) pegang kertas pun ketaq2..hehhehe buat2 daku letak atas pangkuan..heheh saja cover2..hehehe.. time tu duk sebelah2..heheheh jeling2 gak..wahhhhhhh fewittttt.hehhe.
Masa yg dnanti2.. masa hubby akad nikah..fuhhhhhh masa tu sebak gila..daku masih lagi kuat menahan airmata..tp bila tgk abah kesayanganku menitiskan air mata..daku anak manja dia apa lagi.fuhhhhhhhhhh nangis xhenti2..masa tu,memang suasana menangis kot..heheh hampir kesemua yg datang tu sedih2 belaka..hehehhe.. Acara yg daku xdapat lupakan.. Alhamdulillah.. Daku dah sah jadi milik Azhar Abdullah..dah jadi istri manja dia..wahhhhhhhh bahagianya rasa..
indahnya percintaan selepas kawen. Daku dpt 2 cincin masa tu..hehhe Satu dr suami tercinta,satu lagi dr mek (mertua) pastu,daku pulak yg masukkan cincin tuk dia.. mjlis salam menyalam.heheh kesemuanya bb n hubby salam..paling sediy bila salam n peluk abah...bertambah berjuntai airmata ku ini.. Abah,anak manjamu ini dah jd milik org.. bb bahagia bersamanya,abah. Alhamdulillah..semoga kebahagian ini berkekalan hingga ke hujung nyawa..

Majlis akad nikah dah ceta..wlu xlengkap sgt.. hehehe nnti lagi smbung ceta majlis berinai n bersanding.. c u..

*p/s buat hubby yg jauh.. rindu sgt2..hehehe

3 comments:

ardinihumaira berkata...

ku pastu dirimu kan berbahagia di sampingya, bb! ^_^
doakan daku jua... :) entah bila daku kan kawen :'(

p/s : hadiah bb duk nanges2 bila nak p kat bb hehe. pjbt pos penuh ja b. xsempat lagi . tungguuuuuu

azhar berkata...

hari paling syahdu dalam sejarah hidup sy, x dapat tahan air mata keluar walaupun dah banyak kali cuba control, ada jugak keluar sikit....

ardinihumaira berkata...

??? pacik menangis?
bb! pacik nangesss!