Ahad, Disember 28, 2008

Nigerian under water world pics...

Salam semua

Buat masa sekarang ni, saya berada di Nigeria. Dah 3 minggu kat sini. Tak banyak sangat benda menarik kalau dududk tengah laut ni, cuma saya nak kongsi sikit hidupan laut yang boleh kita lihat di dasar laut di sini.

Untuk pengetahuan semua, kedalaman laut disini melebihi 1000 meter (1 KM). So, macam jerung, sotong, pari tu, memang kita biasa tengok, tapi ada jugak benda-benda pelik.

OK, gambar-gambar ini semua dirakam oleh alat yang dipanggil Remotely Operated Vehicle (ROV).

1 comments:

baby berkata...

eee abg, ikan2 tu cam muka ultraman pun ada hehehe.. a a la bang, bb xpena tgk ikan2/sotong/hidupan laut gitu lagi.. besar sungguh ciptaan illahi.. subahanallah..

kangan bangat sih kat abg