Isnin, Januari 05, 2009

Pemandangan di luar pantai Nigeria

Salam

Kalau duduk tengah laut ni, time matahari naik & turun, memang syiok nak ambik gambar.

kadang kala dapat jugak tengok fenomena yang tiada kat Malaysia, macam cyclon tu. Tapi ok la kat sini, tak la besar sanyat cyclon tu.

Aku percaya, dari kawasan sini la (Atlantik di barat Africa) yang menjadi punca ribut taufan yang selalu melanda Florida di US.







1 comments:

baby berkata...

gmbar kedua n ke3 tu la puting beliung yg abg ceta tu ka? subahanallah..ciptaan Allah..semoga Abg di lundungi dr sbrg pkara yg x diingini..

bb paling suka tgk pemandangan.. tenang hati n damai jiwa..tgk mthari tbenam tu bes..

paling lucu masa hnymon hari tu, konon2 tgk sunset..abg la paling byk ngomel..cntik lgi d tok jembal tgk matahari tbenam...muahahah ttipu kita.. siap mkn seafud yg 3udang 1sotong potong2 n ikan goreng.. pa daaaaaaaaaaaa.. hehehe

salam rindong abg d perantauan
jaga kesihatan.. bb tunggu kepulangan abg

*bakal adik pun tunggu gak.. hehhe