Jumaat, Mei 15, 2009

Middlesbrough [13 - 15 May 2009]

Pada 13 - 15 May 2009, saya berada di Middlesbrough untuk berkursus dan mengambil peperiksaan. Penerbangan dari Malaysia bermula dari 12 May lagi dan tiba di Heathrow Airport London pada pagi 13 May.

Saya terus ambil flight terus ke Manchester dengan menggunakan BMI. Setiba di Manchester, saya mengambil train ke Middlesbrough.

Perjalanan dengan menggunakan keretapi dari Manchester Airport ke Middlesbrough mengambil masa 3 jam, memandangkan badan terlalu letih selepas perjalanan jauh, saya tidak sempat mengambil sebarang gambar.

Semasa di Middlesbrough pula, saya agak sibuk dengan class dan exam. Jadi, tidak banyak gambar yang sempat diambil.

Selepas habis menjawap soalan, saya bersama seorang kawan terus memandu kereta ke Manchester untuk tinggal di rumahnya yang terletak di St Margeret Close, Prestwich.

Jadi, kat bawah ni ada la gambar sikit-sikit masa saya di Middlesbrough. Di Middlesbrough, saya tinggal dekat Claireville Road.





0 comments: