Sabtu, September 19, 2009

Happy Eid Mubarak 1430H


Assalamualaikum wbt

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya kepada isteri tercinta, Shazrani bt Ahamat yg berada di Kg Benoni, Papar Sabah. Maafkan abg kerana tidak dapat bersama di hari yang mulia ini.

Ibunda dan kakak Ani & family di Gong Badak Terengganu, abang saya, Azmi di Selayang Selangor, keluarga mertua saya di Sabah dan Brunei. Makcik2 & Pakcik2 saya & keluarga di Pasir Puteh Kelantan, di Sentul KL, Putrajaya & di Pelabuhan Klang.

Buat jemaah masjid UDM/Kusza Gong Badak seperti Pok Rashid, Pak Hassan, Pok Sidik, Pok Fauzi kedai jimat, Hashim driving school, Nasir, Hj Mansor dan semua ahli Persatuan 40 yg saya x ingat nama mereka semuanya.

Buat sahabat-sahabat saya semua seperti Aidil di Seri Kembangan, Shahrul, Hata, Fauzan, Khairy di Terengganu, "Atok" Alai & Azmer di Puchong, Keri Halim di Bintulu dan bekas rakan2 sekerja saya di Oilfield Pipelines Inspection (OPI) HQ Subang Jaya, Branch Bintulu & Kerteh.

Buat kenalan rapat isteri saya, Dini di Kota Bharu & Angah di Dungun.

Tak lupa buat rakan-rakan seperjuangan saya sekarang di Energy National Italia (ENI) dan Saipem SpA seperti Soffian Jusoh, Hairul Jawa, Mokhtar, Bob, Faiz, Junandi, Caa, Lan Husin dll. Saya percaya, ramai yang senasib dengan saya yg tak dapat berhari raya bersama keluarga tahun ini. InshaAllah, kalau dimurahkan rezeki & dipanjangkan umur, tahun depan kita dapat berhari raya di kampung halaman masing2.

Begitu juga dengan sabahat-sahabat maya kami yg x pernah berjumpa tapi berhubung melalui internet dan yang mengunjungi blog kami ini.

Ahkir sekali, kepada semua yang mengenali diri saya & tak sempat saya muatkan diatas. Saya ucapkan, Minal Aidil Wal Faa-izin SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN

Wassalam...

Azhar Abdullah
Rio De Janerio, Brasil
29 Ramadhan 1430H

0 comments: