Rabu, Disember 09, 2009

umi n ganu


Mertua vs Menantu.. jeng jeng jeng.. ini la wajah mentua bb.. mok aryanna.. tp smpai skrg mek lum ketemu aryanna lagi.. xsempat la mek tgk aryanna kecik2.. ni aryanna dah besar dah..mcm budak 2 3 bulan.. xpa2, insyallah pas habis pantang nanti leh la g ganu.. time tu bdn dah sihat2 sikit..
buat angah, klu nak tgk bakal menantu n bakal besan.. jemput2 la dtg g umah.. tp xsempat lgi pindah umah kat tok jembal.. g umah mek dulu laaa ah.. hehehe.. daku pun nak tgk c ehcum ammar..


Daku n Kak Ani (my ipar luvly) hehehe time tu daku tgh mengandung aryanna nak masuk 6bulan.. huhuhu klu bgambar tang muka jak, xnmpak sgtla daku ni bulat2 gebu dah, tu yg bes tu.. hehehe

2 comments:

aNgah berkata...

ur lalim sejibik muke mak..anak mak nih..ok kalu da blk tuh roger2 wa..kan wa siapkan ape2 yg patut..

bb berkata...

wa suka mdgrnyaaa..sedia2kanla pa yg patut eh san.. hehhehe
ah ah, sebiji muka mek, abg tu..